Horgolt ékszerek :)

Pár héttel ezelőtt mászkáltam a blogok között és rátaláltam pár horgolt ékszerre és nagyon megtetszettek.
Szabályosan kihívásnak éreztem, hogy vajon én tudok-e ilyet csinálni? Gyerekoromban valamikor horgoltam de ki emlékszik már arra? :) Úgy voltam vele, hogy kötni tudok próbáljuk meg :)
A lelkesedés az nagyon megvolt. Elővettem egy horgolótűt és hát a youtube meg a jóbarátom és egyből gondoltam én, mi ez nekem, elkezdtem egy horgolt hópehely formájú kis terítőt. Csak néztem, hogy itt hurkol de mit is? hogyan? na akkor elkezdtem leírásokat keresni. Másnap felbuzdulva, mert hát azt tanácsolták több blogon, hogy 3,5-feles tűvel célszerű kezdeni, meg vastagabb fonallal. Másnap el is mentem a Müllerbe és beszereztem a két kelléket :)
Este ment a youtube és folyamatosan próbáltam megcsinálni a lépéseket :) És nagyon beleszerettem ebbe a dologba :)
Miután pár kis terítőt megcsináltam, utána  neki is lendültem a fülbevalónak, amit hímzőfonalból készítettem egy asszem 1,5 tűvel. Az első után egyből már a következőt és az azt következőt akartam csinálni :) Ilyen formájút meg olyat :D 
Nővéremnek megmutogattam, hogy miket készítek újabban és nagyon biztatott, hogy nagyon szépek :)
Aztán miután úgy voltam vele, hogy hát kezdésnek ennyi elég lesz. Jött a keményítés, na ez már nem ment olyan könnyen mint gondoltam, ki kellett tapasztalnom, ezt bánta is egy két fülbevaló :(... sajna...
Miután sikerült kikeményíteni őket (na de nem durvára), jöhetett a "kapocs" és kész is lettem.
Itt van egy kis ízelítő kép az elkészült darabokról. Még egyesével sajnos nem volt időm lefényképezni, de igyekszem majd minél hamarabb ezt is megtenni.


Szerintetek milyenek lettek?

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszenek ezek a fülcsik!
    És is nagy rajongója vagyok a horgolt ékszereknek (meg úgy általában mindennek, ami horgolt), és annyira tudok örülni, mikor látom, hogy mások is osztoznak velem ebben a "mániában".:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Niki!

    Először is köszöntelek a blogon :)

    Amúgy nem tudom, hogy honnét jött a horgolás, egyszer csak láttam az interneten és tudtam, hogy én ezt megakarom tanulni :)

    Jó nézelődést a blogon!

    Szonja

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek ezek a fülbevalók, a kicsi sárga virágocska, és a kis fehér négyzet tetszik a legjobban! Nagyon szép és kedves dolgokat készítesz, örülök, hogy rátaláltam a blogodra! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Köszöntelek, itt nálam :)
    Örülök, hogy tetszik amit csinálok.
    Azóta készítettem újabbakat is. Valszeg hétvégén ki is tudom keményíteni és azt is megtudom veletek osztani ;)

    VálaszTörlés
  5. Én imádom őket!!!! Nagyon szívesen hordom, kiváló kiegészítő és elegáns megjelenést kölcsönöz!!! Csak dicséretet kapok, ha ezeket viselem!! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések