5. Kipróbáltam egy új technikát

Kipróbáltam, hogy hogyan kell öregíteni, koptatni, egy felületet gyertya segítségével. Hát nekem nagyon megtetszett a dolog és rém egyszerű :) Lefestünk egy felületet valamilyen színre, én egy sötét színt használtam, utána pedig ahol szeretnénk, tetszés szerint találomra, végig húzzuk a felületen a gyertyát. Ezek után pedig következhet a másik szín felvitele, én egy világos színt használtam. Ha megszáradt jöhet a csiszolás, ahol korábban a viasszal dolgoztunk, most azt a felületet csiszoljuk meg és viola kész is :D
Én azt a dobozkát készítettem, amelyet már korábban is bemutattam a beszerző körútamnál.

előtte...

...utána :)

oldalról

belülről
Jah, és már a gazdájánál is van :D:D

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Köszönöm :D
      Nekem is nagyon tetszett :D, egy napot sem volt szinte nálam, kész lett és másnap már el is kelt :)
      Fogok még ilyen technikával készíteni, mert nagyon bejött :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések