Őszi ajtókoszorú

Idén is készítettem új ajtókoszorút. Nem is egyszer eljátszottam a gondolattal, hogy most idén termésből készítem ezt el, hiszen annyi szép ilyen koszorút látok ☺

Egy problémám van azonban ezekkel, ahogy a termés kezd elszáradni, tönkremenni azzal egy ütemben kezd az ajtókoszorú veszíteni a varázsából... és ilyen szempontból sajnos nem igazán találom tartósnak a dolgot. Szerintem alig 1 hónapot bírna ki, nemhogy 2-3 hónapot.

Így ezeket a dolgokat átgondolva... úgy döntöttem, hogy maradok a bevált módszernél és egy "tartósabb" koszorút készítek, amelyet jövőre is fel lehet majd rakni ☺

(Ami nem biztos, hogy így lesz, hisz majd jövőre újat akarok majd készíteni ☺☺ )

Mi kell hozzá:
  • Koszorú alap
  • Szalag
  • ruhából készült levelek
  • apró dísztökök (ezeket végül nem is használtam)
  • feliratos táblácska
  • aprófejű gombostű
  • ragasztó
Folyamat:
  • A koszorút körbetekerem a szalaggal, végeket tűvel megtűzöm (ragasztás helyett)
  • Ezután apró tű segítségével rátűzöm a ruhából készült falaveleket
  • Középre tűzök egy kis szalagot 
  • És erre ráragasztom a táblácskát
Elkészítési idő:
  • kb. fél óra
Amit még megemlítenék, hogy az egészet le lehet bontani és újrafelhasználni, hisz minimális ragasztót használtam csak és mindent tűvel tűztem meg ☺


Íme az eredmény ;)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések