Praktika decemberi száma

A magazin és az én "kapcsolata":
  • Volt egy időszak az életemben, amikor még gyűjtögetni kellett, hogy megvehessem a magazint.
  • Aztán volt egy olyan időszak is, amikor rendszeresen vásároltam a magazint.
  • Aztán volt egy olyan időszak is, amikor megvettem de már nem leltem benne örömömet.
  • Volt olyan időszak is, amikor egyáltalán nem vettem meg az újságot, mert egyszerűen vagy nem tetszettek az ötletek, vagy túl elcsépelt dolgok jelentek meg... stb.
  • A mostani pár évben viszonylag keveset vásároltam. Kivétel alkalmak persze mindig voltak, mikor tudtam, hogy valahol sokat kell várni, vagy a decemberi szám, azt majdnem mindig megvettem.
  • És most úgy néz ki, hogy az az időszak van, amikor újra szeretem ezt az újságot és megveszem, mert tetszenek benne az ötletek és jónak, egyszerűnek és nem utolsó sorban megvalósíthatónak tartom.
A novemberi számmal és megvoltam elégedve, de a decemberi egyszerűen nagyon jó lett. ☺☺☺

Bár még most is találkozhatunk benne elcsépelt dolgokkal, de akkor is azt gondolom, hogy évek óta nem volt ilyen jó decemberi szám. ☺☺

Következhetne a kérdés, hogyha az interneten minden fent van már és rengeteg blog és ötletek tárháza nyújthat segítséget az embernek, akkor minek akarna valamire pénzt kiadni???

Hát számomra ennek több oka is van.
  1. Az internet viszonylag egy "múló állapot"- szerintem - hisz nem is egyszer találkoztam azzal a ténnyel, hogy elmentettem valamit a kedvencek közé és mire megakartam valósítani, már nem is létezett az oldal
  2. Az újság (persze ha nem azzal gyújtunk be) mindig ott van nekünk és mindig tudjuk lapozgatni, olvasgatni
  3. Ha valamelyik szám, akkor és abban a pillanatban nem tetszik, akkor is elrakjuk (legalábbis én), megőrizzük az újságot későbbre... és pont ezen őrzés alatt nekünk is változhat, annyit az ízlésünk, hogy akkor valami nem tetszett, de mondjuk 1 évvel később, de jó is ez az ötlet.
  4. Az újságban, jó és egyszerű leírás található a készítésről, ami szintén az internetről nem mindig mondható el
  5. Az újságban található sablonok nagyon hasznosak tudnak lenni, ezeket, azért érdemes mindig elrakni 
  6. Végezetük pedig mindig van valami + "ajándék"
Nem tudnám megfogalmazni, hogy miért akartam mindenáron ezt így leírni, de most, hogy megtettem jobban érzem magam ... egyszerűen leakartam írni és kész ☺☺☺

Végezetül pedig a magazin decemberi borítója


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések