Pzs tartó 2.

Pár napja nézegettem a blogbejegyzéseket évekre visszatekintve. Arra a felismerésre jutottam (igaz nem lepett meg nagyon a dolog), hogy sok mindent megmutattam nektek az elmúlt évek alatt, de úgy érzem, hogy ez csak töredéke a valóban készített tárgyaknak. Rengeteg olyan munkám van, amelyet nem mutattam meg még csak összefoglaló bejegyzésként sem. Ezt igyekszem pótolni, minden hónapban próbálok majd egy-egy olyan tárgyat megmutatni, mely nem most készült, de nem szerepelt még eddig.

A most következő nem egészen ilyen de hasonló. Az előző bejegyzésben egy nem rég készített papírzsebkendő-tartót mutattam be nektek. Persze nem ez volt az első ilyen tartó amit készítettem. Kb. 2 évvel ezelőtt is készült egy melyről videó megtalálható a youtube-on, de képeket nem igazán mutattam eddig róla. Most ezt igyekszem pótolni 😉😊

Íme:



 A készítés menetéről készített (gyors) videót itt megtudjátok nézni 😉😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések