Tavaszi ajtódísz lépésről-lépésre

Nagyon régóta szerettem volna egy ilyen terméses tavaszi ajtókoszorút készíteni. Nagyon sokszor szemezgettem vele az üzletekben, kreatív boltokban, és végre eljött az idő, hogy ezt meg is tudtam valósítani 😊😊

Mi kell hozzá:
  • Koszorú alap
  • Szalag (a koszorú körbetekeréséhez)
  • festett termések
  • felirat (jelen esetben tavasz)
  • akrilfesték, az én esetemben a felirat megfestéséhez
  • aprófejű gombostű
  • ragasztó
  • csipkeszalag

Folyamat:
  • A koszorút körbetekerem a szalaggal, végeket tűvel megtűzöm (ragasztás helyett)
  • Ezután ragasztó pisztoly segítségével egy elképzelés mentén, illetve színek szerint haladva /válogatva felragasztom a terméseket
  • a száradás után egy kis feliratot ragasztok a kész koszorúra, jelen esetben "tavasz" feliratot
  • az általam használt feliratot befestem akrilfestékkel, hogy ne maradjon natúr, így jobban kitűnik a más kész koszorún
  • végezetül egy csipkeszalagot használok akasztónak
Elkészítési idő:
  • kb. fél óra
Az első koszorút még rendelésre készítettem, de annyira megtetszett, hogy magunknak is készítettem egyet 😊😊

Íme a képek a készítésről


Készítés


a rendelt kész koszorú

és a saját koszorúnk az ajtón






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések