Idei kertészkedés

Idén úgy gondoltam, hogy nem fogunk kertészkedni. Mivel a 2. gyermekünket várjuk, így úgy voltam vele, hogy most nem ez lesz az elsődleges.
Aztán valahogy mégiscsak lett megint kertezés 😃😃

Párommal úgy gondoltuk, hogy mégis csak finomabb, egészségesebb stb. (és még rengeteg jelzőt lehetne írni, miért jobb a hazai kerti, mint a bolti vagy a piacos), szóval úgy döntöttünk, hogy pár dolgot azért csak ültetünk a kertbe, persze a párból kicsit több lett, ahogy az lenni szokott, és tulajdonképpen csak egy-két dolog maradt le a listáról melyet nem ültettünk idén. Viszont a kert mérete nem változott 😃  így ugyanakkora területen "gazdálkodunk" végül mint eddig 😃

Tudom, hogy ez annyira nem kreatív, nem ékszer illetve lak berendezési dolog, de ez is én vagyok, aki imád szabadban kertészkedni, még gazolni is ha kell :😃😃😃 és ezt megszerettem volna osztani veletek.

előtte

utána
Már nem sok időm van a szülésig így művelni már valószínűleg nem én fogom tovább, de szerencsére élvezni az eredményt az tudom 😃

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések