Történesek, tervek - avagy zajlik ám a háttérmunka😉

Mi történik most velem/velünk? Kislányom elmúlt 3 hónapos és a nagy fiam mindjárt betölti a 2. Szokták mondani, hogy "kisgyerek kis gond nagy gyerek nagy gond"  és milyen igaz 😀 De ettől még Imádom ezt a két kis csodát 💖

A blogra kevés időm jut a 2 csimotám mellett, de nem csak miattuk írok keveset. Egyrészt haldoklott kissé a számítógépem, melyet most picit felújítottam. Új winchester-t és ssd-t vettem a gépbe. És ha már új rendszert kellett felhúzni, akkor abból is újítottam, melyet igyekszem hamar kiismerni. 😉


Másrészt a tableten nem olyan könnyen és gyorsan tudok blogolni, facebook oldalamra jóval könnyebben tudok írni. De most letöltöttem egy új alkalmazást a telóra, kipróbálom 😉 remélem ezzel sikerül és nem fagy le írás közben.  

És eljött a pillanat is, amikor már nem bírtam minden ötletet és tervet megjegyezni, így beszereztem egy füzetet is melynek segítségével remélem hatékonyabban folyik majd a munka 😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések