2017 - év értékelés

Sok minden történt velem a 2017-es évben. Nagyon szerencsésnek érzem magam, mert csupa jó dolgot tartogatott nekem és családom számára ez az év 💖
A terhességem és a kislányom megszületése természetesen sok időmet elvette, elveszi, ami ebben az időszakban teljesen normális. Amit persze nem is bánok, hisz tényleg igaz a mondás, hogy ezeket az éveket már nem kapjuk vissza. 💞 Így kevesebb időm jutott a kreatívkodásra, a blogírásra. Sokszor volt az, hogy készítettem valamit lefényképeztem, de blogolni már nem volt időm. Mindezek ellenére továbbra is igyekszem jelentkezni.

Tavaly ilyenkor több dolgot is megfogadtam, hogy mit tervezek 2017-re. Volt amit sikerült teljesítenem, de volt amit nem. Idén úgy döntöttem nem fogadok meg semmit. Nem szeretném, hogy azért teljesítsek valamit, mert bennem van, hogy ezt megfogadtam és ennek így kell lennie. Vannak jó ötletek és időszakok, melyek az embernél csak jönnek, sikerülnek, attól függetlenül, hogy megfogadta-e vagy sem.

Szóval idén is igyekszem, új dolgokat készíteni, ötleteket adni, kertészkedni, stb...mindezekről nektek bejegyzéseket készíteni. Ötleteim azok vannak, kíváncsian várom, hogy majd mit hoz nekem ez az év 😊

Végezetül egy kis szösszenetet állítottam össze a tavalyi év pár képéből


További képeket a facebook oldalamon tudtok nézni a tavalyi évről 😉

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések